søndag 28. april 2013

Mini-O-Dilt og et par groruddalsposter

Med niste i sekken stakk jeg og ungene til skogs sammen med M i dag.
Litt skyet vært og vind som ikke var alt for varm akkurat, men det stoppet ikke oss!

Jeg hadde plukket ut 2 alternative ruter, en lang og en kortere i tilfelle det var vått og kjipt i marka nå. Det ble den lange turen :)
Våren har kommet overraskende langt i marka. Vi hadde regnet med å se mye mer snø enn det som lå igjen nå.
Vi startet med å gå inn sør for Vesletjern og vestover derfra, før vi gikk nordover mot Alundsjøen og tilbake til Vesletjern. 10 Mini-O-Dilt poster og 2 Groruddalsposter fikk vi med oss, så ungene har allerede ferdig 1/3 av postene sine for i år :)

Turkameratene mine vandrer ivei:


Jeg fikk ikke tatt bilde av den, men her jobbet en hakkespett med nytt hjem(?) da vi kom gående.


I da somla GPS'en veldig med å koble til, så vi hadde nesten gått en km før den registrerte hvor vi var... Endomomdo sier i alle fall at vi har gått 7,79 km (og da sier jeg ca 8,5). Inkludert en matapuse var vi ute i rett under 4 timer, så jeg synes vi har vært skikkelig flinke i dag. Klapper oss selv på skuldra nå ja :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar