lørdag 3. mars 2012

Årets første båltur

Det har vært snakk om det lenge, men i dag kom jeg meg endelig ut på båltur igjen! Hurra :)
Det var meg, Tøffen, Lillemann og Snuppefrøkna som i 11 tiden fikk på oss yttertøyet og gikk ut i Lillomarka. Med oss i ryggsekken hadde vi avis, lighter, pølser, pinnebrøddeig, marshmallows, og kakao... alt man trenger for en finfin skogstur :)

Vi skøytet oss mer eller mindre gjennom skogen, og fant til slutt tilbake til stedet vi var i høst og grillet pølser med M&B. Merkelig hvor annerledes skogen ser ut om vinteren... Må innrømme at jeg sleit litt med å orientere meg et øyeblikk eller to.

Etter en del vedsanking tok Tøffen bålansvar, og fyrte opp finfint pølsegrillingsbål!
Vi storkoste oss med maten rundt bålet :)


 Deilig pølse med pinnebrød!


Ikke knall blå himmel, men solen tittet frem og varmet oss likevel.

Da vi kom hjem nesten 4,5 time senere var vi deilig slitne - og luktet bål :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar